O vară…cam nasoală

În iunie am avut o lună plină de nervi și agitație. De la discuții interminabile cu editorul despre coperta cărții (care a fost un lucru stresant și chinuitor) până la examenele finale de la facultate…m-au chinuit psihic toate.

Apoi într-un final la începutul lunii iulie a ieșit cartea de la tipar😎. În 3 iulie a intrat oficial în casa mea.

Apropos vă las link-ul pentru comandă: https://edituraliteragraf.ro/produs/pariul-cristina-tataru/

Dar bucuria nu a durat mult… odată ce m-au văzut încântată, băieții mei au decis că trebuie să-mi taie elanul și 2 zile consecutiv m-au făcut să mă simt prost pentru reușita mea.

Dar nici măcar asta nu ar fi fost o problemă…aș fi trecut peste…dar în data de 6 am primit o altă lecție de viață când mi-am găsit unul din părinți mort și într-o baie de sânge… Pot spune cu mâna pe suflet că mi s-a cam tăiat cheful de filme cu criminali și detectivi…

3 zile nu am văzut altceva decât roșu în fața ochilor… apoi când preotul a oficiat slujba de înmormântare am realizat cel mai important lucru din viața mea: Sunt cel mai puternic om pe care îl știu!

Am auzit de multe ori de la diverse persoane că sunt: „ca un tanc rusesc”, „că nu am să mor niciodată”, „că sunt un om periculos”, „că sunt fără inimă”…dar în ziua înmormântării am înțeles ce-mi transmitea universul: nu a fost întâmplător că eu l-am găsit (ceilalți s-ar fi panicat) eu am sunat la poliție, toți ceilalți se gândeau la viitor când capul meu organiza liste despre ce are de făcut e moment…apoi slujba preotului care mi-a confirmat tot ceea ce nu eram capabilă să accept: Sunt puternică!

Apoi am plecat la mare pt o săptămână să ne revenim… și unde am schimbat prefixul. Oficial am trecut la cei cu 3 în față😂…dar în drum spre casă mașina ne-a lăsat în drum. Panică generală, un copil plângea, unul se ambala, eu îmi frigeam degetele încercând să repar stricăciunile în timp ce soțul dădea telefoane… rezultatul: am ajuns pe trailer acasă 🤭.

Evident că după ce am ajuns acasă a început alergătura cu rezolvarea situației după deces. Apoi oficial am decis că e momentul pentru schimbare și am trecut la renovare🤣. Singură cu doi copiii și un apartament în care de 8 ani nu s-a mai făcut nimic.

Mi-au luat 2 săptămâni…dar am o casă curată, proapătă și „ca o mireasă” cum spune Sebi. În plus am vopsit ușile și am mutat mobila deci…acum descoperim ce și unde am pus 🤣.

Iar acum a venit August…Doamne!…oare ce voi mai descoperii?!🤔

Lasă un comentariu

Lansează un blog la WordPress.com.

SUS ↑

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe